Bilder från dagis

Jag var med på den sista inskolningsdagen i måndags. Så roligt att få vara med och se hur det går till och vad dom gör.
Nu fixar hon dagis själv, tredje dagen nu som hon är är själv och det går jätte bra. Hon är ledsen bara en liten stund tills hon hittar nått roligt att göra, vilket går rätt fort =D
Min lilla tjej känns inte så liten längre hihi

 

Hittade bilar att leka med ute på gården

 

Lego var spännande (:

 

 

Playdolera (stavas?)

 

Hon verkar trivas och ha roligt iallafall (:

Kommentarer
Postat av: anna stenmark

Jag håller med dig, hon är inte så liten längre.

Tänk att min lilla Skrutt har börjat på " dagis".

2010-08-26 @ 10:19:30
URL: http://annastenmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0