En tur in till Södertälje

Igår åkte jag och Kevin in till Södertälje, skulle förbi mammas jobb och göra hand och fotavtryck.
Vi hade missförstått varandra så det var såna avtryck som vi redan gjort men det gör ju inget (: Liiite prisskillnad från det jag gör i Trångsund bara :b

 

Ska göra fler avtryck i Trångsund sen tänkte jag, har ett projekt på G och i mitt huvud så är det så grymt jävla snyggt! hahaha Får se hur det blir sen när det blir klart, självklart kommer det även komma upp bild under arbetets gång här på bloggen sen också. Får se när jag kan börja bara, har absolut ingenting av det jag behöver hemma haha

 

Igår var första gången MoPar/Jeppe träffade Kevin.
Lämnade in min kamera sen, problem med zomen, så nu är ja utan kamera i ca:3-4 veckor!! Tur jag kan fota med Iphonen *phew* (:
Blev en del shopping också, kläder till skruttarna och även presenter till Tuva och Loke då vi är bjudna på kalas nästa helg =D

 

Kevin med Mommo och MoPar <3

 

Tummen upp för MoPar =D

 

 

Kläderna till Alexandra...

 

...och till Kevin

 

Krokodilpyjamas från Mommo =D *fniss*

 

 

Och Superbebis boddy från MoPar *skrattar*

 

Så idag när jag och Kevin skulle lämna Alexandra så va dom så fina båda två i sina nya kläder =D

 

 

 

 

 

Thats it for today! =D
Kram!

Kommentarer
Postat av: Camilla

vad söööööööt hon är i krokodilpyjamasen

2010-08-28 @ 20:31:13
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0