Första dagen på dagis! =D

Idag va första dagen på inskolning för Alexandra. Hade så gärna vart me men men
Jonas är där och fotar så jag får se lite iaf hihi
Det va så pass att jag blev lite blöt i ögat när jag fick bilderna, min lilla tjej...på dagis! <3

 

Här ska dom tvätta händerna

 

Och äta frukost

 

Och så hade dom bilar...MASSOR av bilar =D haha

 

Regnet öste ner på dom när dom skulle gå så det var bara på med regnkläderna som gällde =D

 

Kollaget hon fick med sej till dagis blev så här

 

Bilden hon ska ha vid sin krok

 

Och bilden på familjen blev så här

 

Tyvärr blev det inte så bra bild, har slarvat bort (eller om Alexandra har gömt, det är osäkert) laddaren till kameran, hittar den inte nånstans just nu :( Tokigt...

 

Själv var jag hemma med Kevin, som nu har vart vaken i typ 4 timmar så jag har fått typ nada gjort, men men

 

 

 

Måste ju bara visa dom söta små sockarna Kevin fått av gammelfarmor och gammelfarfar från Dorotea,
så när han sparkar med fötterna så skramlar det i Alfons huvud haha =D

 

Nae nu kurrar det i magen, ska försöka fixa ihop lite käk =D
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: anna stenmark

Underbara kort som alltid.!!!!

Det ska bli mysigt att komma upp.

Jag längtar efter er alla. KRAM

2010-08-19 @ 13:26:35
URL: http://annastenmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0