Sådan hund sådan dotter :S

Idag kom paketet med Liberos landslagsdräkt som jag skickat efter till Alexandra och Kevin. Allt som behövdes var att samla några koder, och samla är ju nått jag är ganska bra på =D hihi
Alexandra passade så himla bra i den.

 

Här i världens snyggaste pose <3

 

 

I förra inlägget skrev jag ju "sådan far sådan dotter" och har nu kommit fram att det även kan vara "sådan hund sådan dotter"
Den roligaste kompisen hon har hemma är nog Agnez, dom leker och busar så kul ihop. Idag busade Alexandra med Agnez så mycket att hon fick hicka. =D
Och man brukar ju säga att "man blir som man umgås" men alltså, det här tar priset. Hon ÄTER som Agnez hahaha
Varför använda bestick när man bara behöver stoppa huvudet i tallriken? Och Jonas har kommit på henne med att lapa vatten från Agnez vattenskål! Knäppunge säger jag bara, min älskade knäppunge! <3

 

 

 

 

Och idag kom "Mitt i Huddinge" och våran älskade Kevin var med =D *glad* Så himla roligt.
Har satt upp en lapp i hissen till grannarna att jag gärna tar deras tidning när dom läst klart den , har hitintills fått två stycken hihi

 

Såhär var våran annons, eller vad man ska säga =D

 

Jätte roligt verkligen. Ska försöka komma ihåg i tid att skicka in en bild på Alexandra när hon fyller år sen också, så klart att hon också ska vara med i tidningen =D

 

Var på kontroll med Kevin igår. Allt gick så bra så.  Han väger nu 4140 och är hela 52cm lång. Så kul att se vad fort han växer. Men alla små kläder är fortfarande stora hihi

 

 

Nae, ska ta och fixa lite nu sen blir det tidigt i säng.
Alexandra har busat till sovtiderna en hel del så det blir inga sena kvällar nu inte. Hon vaknar mitt i natten och somnar inte om. Tur det inte varar i evigheter =D
Livet som småbarnsförälder är ändå helt underbart <3

 

Kram å hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anette Lindholm

Vilken liten busing hon är Alexandra så himla skön!!!!!!!!!!!!!!!Kramar

2010-08-10 @ 20:11:15
Postat av: anna stenmark

Fröken super knäpp...

Hon har så härliga hyss för sig.

Saknar er..

2010-08-11 @ 08:01:11
URL: http://annastenmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0