Barbie!

Kalla mej töntig eller vad du vill, men jag har alltid gillat Barbie! Om jag blev glad när jag hittade dom gamla dockorna. Dom är väl inte riktigt i det skick jag minns det :b haha Det är lösa armar och ben och en och en annan missfärgning för dom legat packade i en påse en längre tid.
Lådorna till Spice Girls dockorna är dammiga, ska se om jag kan göra rent dom lite försiktigt sedan.
Tänkte jag skulle visa några =D

 

Prins Eric och Ariel

 

Skönheten och Odjuret

 

 

Skönheten, Austin Powers (som kan prata) och Pocahontas med tillhörande halsband ring och Flit (:

 

Emma

 

Victoria

 

Och sen en mix bland olika

 

Lucia

 

Barbie med tillhörande vingar som man kunna ha när man blåser såpbubblor

 

 

Riktigt kul att smyckena sitter kvar också (:

 

Svan Barbie med tillhörande svan-väska

 

 

 

Verkligen kul att hitta dom, ska se om jag kan "fixa till" många av dom. Har mååånga fler än dom som visas =D
En sak är iaf säker, Alexandra ska INTE få leka med dom :b hahaha Kanske någon ful.....

 

Har Du kvar dina gamla leksaker? Om du har, vad gör du med dom? Är det någonting du är speciellt fäst vid?

Kommentarer
Postat av: becca

haha kommer du ihåg när vi va små o satt o lekte med dockor :P

2010-12-21 @ 21:52:53
URL: http://becca8807.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0