Dåså!

Nu har jag pratat med en läkare via telefon. Berättade hur jag mådde och hon gissar på Magkatarr vilket låter mindre roligt. Antagligen pga stress, känns inte som jag har stressat...eller?
Berättade även om mitt lår som känns obehagligt enda sen förlossningen av Kevin. Hon tyckte det va lång tid efter att fortfarande ha obehag så en läkare ska kolla upp det. Hur dom gör det sen det vet jag inte för det syns ju ingenting.
Hoppas bara jag blir "normal" igen, benet kvittar men bara magkatarren försvinner så blir jag nöjd!

 

Alla ligger och sover, Jonas och Alexandra i hennes rum och Kevin i min famn. Börjar bli duktig på att skriva med bara en hand nu *stolt* =D
Funderar över dagens käk, blir nog köttfärslimpa sås och potatis, har en bit ost kvar som inte går att hyvla längre så den får skutta ner i köttfärslimpans mitt, Mums!!

 

Kanske skulle jag försöka lägga Kevin i sin säng och slå in både lite födelsedagspresenter och diverse julklappar. Alexandra är ju så nyfiken så jag lär ju inte få göra det ifred annars. Inte för hon fattar att dom är till henne men det blir lättast så =D

 

Måste masa mej ner till tobaken och posta iväg lite grejjer också, ett paket till en liten Lukas och ett paket till en Carro =D
Man blir ju så lat när det är så nära bara, ser ju tobaken från mitt köksfönster, är så nära att jag egentligen skulle kunna springa utan jacka :b
Jag ska gå ner...snart...jag ska bara göra några "viktiga" saker till först...typ...facebooka och twittra å sånt du vet :b

 

Hej på en sväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0