En viss Sarah OCH Niklas ska ha stryk!

Tog mej en lång skön dusch imorse. När jag sen kommer ut så möts jag av detta :

 

Hon har ju raddat dom rätt snyggt endå (:

 

 

Man kan gissa vem Alexandra har lärt sej det av!
Sarah! Och Niklas är nog inte särskilt oskyldig heller :b
Kan även tala om att Alexandra inte kan äta varken Singoalla eller Ballerina "normalt", själva mitten ska gärna kletas ut på närmsta golvyta!
Och det finns på fiml och foto vilka som lär henne allt bus (:
Jag vet ju vilka hon ska få hälsa på sen, och med sej ska hon få en påse post it lappar och ett gäng ballerina/singoalla kakor! he he

Kommentarer
Postat av: Camilla

HAHAHAHA

fy fasen vad härligt!!!

faster gör inga sånna dumheter, bara dumgudmor och dumgudmorsnorrlandspojkvän...

ja, singoalla kakerna har man sett hur hon smetar pa golvet nu for tiden, Niklas gjorde intryck på Alx.

2010-12-04 @ 13:49:27
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/
Postat av: Sarah

Jag förstår inte alls vad ni pratar om! Jag och Niklas satt som dom ordentliga fina människorna vi är och hade picknick på hallgolvet. Jag gjorde allt en gudmor ska göra. Berätta att hon ska vänta med pojkar tills hon blir minst 20år, inte röka, inte knarka, inte stjäla pengar av gamla tanter för gubbarna har oftast bättre pension!

2010-12-04 @ 16:06:11
URL: http://tyrasarah.blogg.se/
Postat av: camilla

sniffa bajsburkar och slänga fastrar i golvet va visst också tips du delade med dig :)

2010-12-05 @ 16:59:22
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0