Granen!

Nu är granen klädd och klar. Alexandra har hjälpt till och "talat" om för mej vad som ska sitta vart osv.
Hon hade såå roligt med att sätta ut kulorna. Satte jag upp en kula fel så fick jag genast veta det. "Nejnejnejnej" sa hon, tog ner den och satte den på rätt gren.
Det blev att vi har kvar den lilla granen iår men sen åker den ut i soprummet. Den är trasig och sne nu, en hel rand med "grenar" trillade av vid årets uppackning :b hahaha
Nästa år blir det en ny gran, en större gran, en bättre gran! (:

 

Japp, vi har tryckt in den i ett hörn mellan två bokhyllor :b hahaha

 

Alexandra snappade upp väääldigt snabbt vad det var som skulle göras!

 

 

 

Blev ju ganska tätt pyntat kan man säga, en si så där en 4-5 pynt per gren =D

 

Alexandra verkar nöjd med sitt resultat så då är jag också nöjd! =D
Hon har även lyckats få en stjärna att fastna på ryggen, antagligen medans hon kröp omkring därunder granen (:

 

Så då är det "bara" paketen som saknas sen, men dom vågar jag nog inte lägga under ännu. För HON vet vad man ska göra med paket minsann hihi

Kommentarer
Postat av: camilla

vad hon matchar granen med kläderna

2010-12-23 @ 15:43:01
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0