Har hämtat ut grädden jag ska testa

Det gick utmärkt att hämta ut min grädde nere på "min" Ica.

Blev lite fundersam då det stog "Denna varucheck inlöses mot 1 st Arla Köket smaksatt vispgrädde" men fick sedan ett mejl om att jag skulle få hämta ut en av varje.

Kommer ner på Ica och ser dom små förpackningarna, har redan spanat in dom. Snygga! Plockar på mej en av varje och beger mej mot kassan. Hoppas att det inte ska bli problem då det faktiskt står "1 st" men summan är på 32.-

Väl i kassan talar hon om för mej att hon inte kan ge tillbaka några pengar på checken utan att jag får ta yttligare en grädde till. Så därifrån har jag då 3 grädde med mej som jag inte vet vad jag ska göra med. Hade vart bra om man kunna hämta ut en i taget. Och jag som inte ens gillar grädde! :b

Så jag gav faktiskt ett av gräddpaketen till min mamma också, hon fick en choklad.

Ska bli spännande att testa. Måste säga det igen. Snygga förpackningar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0