Ojoj....

Nu har det inte blivit uppdaterat på ett par dagar. Har faktiskt inte orkat. Är ju en del annat att fixa med nu också även fast man måste ta det lungt.

 

Satt en stor tydlig lapp på dagis om att det nu går magsjuka bland dom små. INTE roligt! Jag hoppas verkligen vi slipper få hem det hit. Mår dåligt bara av tanken :(

 

Imorrn kommer mamma och Jeppe förbi en sväng. Dom har lånat en bil så dom ska dumpa av ytterligare ett gäng kartonger. Vet inte riktigt vad jag ska göra med allt, får väl se om jag kanske kan slänga upp nått på blocket. Vi får se, vet inte alls vad som är i lådorna. Mycke skit också skulle jag väl gissa.
Sen blir det ialla fall till att åka till Coop och storhandla. Hoppas det inte är alltför mycket folk, pengarna har ju inte kommit ännu så *hoppas hoppas* Orka trängas bland alla galningar, nej tack :b

 

I övrigt så har det inte hänt så mycket. Lite förkylda alla fyra så vi har tagit det lungt. Blivit en del Minecraft spelande också om kvällarna, om jag inte somnat med Kevin haha
Så kul, verklige beroendeframkallande. Lite till, bara lite till och så hittar man en grotta att utforska och vips  så var klockan massor =D

 

Ska spela lite nu innan läggdax =D

 

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0