Gudmor på besök

Idag kom Gudmor Anneli, Henke och lilla Linnéa på besök. Alltid lika roligt.
Alexandra och Linnéa lekte på bra ihop.
Är nu grymt sugen på att flytta efter allt flyttsnack vi hade =D Men vem vet, kanske vi blir grannar hihi

 

Dom läste Kalle Anka (:

 

Linnéa och Kevin

 

Kevin och Gudmor <3

 

Kevin och Henke (:

 

Och självklart blev det en tur ut i parken, som Linnéa längtat =D haha

 

Linnéa <3

 

Alexandra

 

Busunge! <3

 

Mycke bild och lite text idag =D Går snabbast så haha
Nu blir det sängen så man är utvilad tills imorrn, Jonas jobbar dagturen både imorrn och på söndag så kan gissa att jag behöver all sömn jag kan få nu =D
Imorrn blir det nog en tur ut i parken för en träff med Tessan och Tindra, om nu vädret tillåter vill säga *hoppas*

 

Så kram å nattinatt!

Kommentarer
Postat av: anna stenmark

Härliga bilder..

Snart kommer jag och stannar några dagar.

Det ska bli så mysigt att vara med mina barnbarn

2010-07-31 @ 10:29:10
URL: http://annastenmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0