Perfekt!

I tisdags kom Mamma och Freddy förbi. Kul å träffa honom, va så länge sen (:
Mest ville dom väl kolla på Kevin och busa med Alexandra =D

 

Kevin med Morbror Freddy =D

 

Kevin och Mommo

Var in till Farsta på BVC igår för en första kontroll av Kevin.

Allt såg bra ut och hon var super trevlig hon som vi fick träffa. Hade absolut ingenting att påpeka. Hon sa att allting var Perfekt! =D
Han hade gått upp super bra, 300g på en vecka! Andra barn går ner och når sin födelsevikt efter ca 2 veckor.
Och hon blev så glad att se att någon hade så mycket mat som jag har hahaha
Sa att vi va en "rik" familj så jag va riktigt glad och på topp när vi gick därifrån =D
Fick mej en tillsägelse om att ta det lungt bara. I och med att jag mådde så bra efter förlossningen så tog jag i lite för mycket hemma, så har fått ont i magen och kan inte göra så mycket nu istället. Lite dumt gjort av mej men men man lär sej :b

 

Just nu ligger Kevin hos Pappa JoppE och myser, dom är så fina ihop mina killar <3
Ska nog tjuva Kevin lite och skicka ner Jonas å handla (:
Kram så länge!

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh, vad glad man blir av att läsa din blogg! Ni verkar ha det så himla mysigt. Lova att uppdatera ofta nu så jag får se en massa bilder:) Fast gör också som barnmorskan sa och ta det lugnt! Vilken barnmorska alltså, funderar på att byta till din bvc. Hon verkar underbar:)

Vad tycker Alexandra om lillebror då? Kram

2010-07-22 @ 19:41:20
URL: http://erikamedfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0