Pyssel

"Bara" 11 dagar kvar nu, 11 långa sega dagar :b
Hade ju känts lättar om man hade haft någonting där emellan att se fram emot men nope inte det inte =D

 

Har nu fått igång färgskrivaren hemma så nu kan jag skriva ut bilder i mindre format till scrapbookingen. Kul om inte alla bilder är lika stora. Och jag lyckades helt själv skriva ut en sida bilder åxå, och på rätt sida * applåderar åt mej själv* =D

 

Blev två sidor ikväll, är faktiskt nöjd. Hoppas jag är lika nöjd imorrn bara :b
Vad tycks?

 

 

Visst jag kanske inte är lika duktig som alla scrappande proffs där ute men tycker det blir fint ändå =D
Lite svårt att se på bilden men det är bla små tvålar, bubblor och små badkar.

 

Ska ta och sova nu, ska in till Farsta en sväng och köpa blommor med Camilla imorrn.

 

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

jättefint!!!

jag gillar det som f#n, och så är modellen bäst i världen!!1

ses imorgon

2010-07-05 @ 00:35:29
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0