Tycker hon var söt i sin bikini (:

Satt och bläddrade lite på aftonbladet och hamnade sen på Alex Schulmans blogg.
Han skrev om lilla Charlies 1-årsdag och hade även lagt upp en bild på henne i sin bikini. Kommentarerna hade bara rasat in. Ex att han va dum som satt på en bebis bikini osv.
Visst hade man väl kanske gissat det. Har inte följt hans blogg direkt och hängt med.
Jag kan väl tycka att det finns bikini och bikini, olika utseende på dom lixom. Vissa kan väl vara okey och vissa andra tycker jag är lite "vuxna" om ni förstår hur jag menar.
Själv skulle jag nog välja baddräkt till Alexandra, eller kanske en bikinibyxa och så skulle hon få vara bar på överkroppen, eller bara en sån badblöja för att undvika bajskorvar i vattnet för allas trevlighet (:
Det finns en mängd olika kläder att klä sitt barn i men i slutändan gör man som man vill och så får man räkna med kommentarer. Tror att hur man än gör så är det någon som tycker att man gör fel.
Jag skulle säkert få konstiga blickar och kommentarer om att hon inte har UV-dräkt och solglasögon och keps och allt man nu kan pälsa på dom.

 

Jag tyckte iaf att hon va söt i sina badkläder (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0