V.40 (39+5)

Nu är det inte långt kvar alls, när som helst nu =D
Bara 2 dagar kvar till bf *hoppar*

 

Blir inte så mycket bloggande nu i värmen, ska försöka få in lite bilder åtminstone.

 

Jonas och Anna var på Adam och Emelies bröllop i lördags. Fick se bilder och dom va så fina allihopa.
Jonas var så snygg, trist att jag inte orkade följa med, var för varmt och jag som behöver min eftermiddags vila med Alexandra =D
Och Emelie var så vacker och Adam var så fin också.

 

Min snygga Man och min fina Sväris =D

 

 

Kortet jag gjorde

 

 

Så jag och Alexandra stannade hemma och fick sällskap av Anneli och Linena som kom förbi =D
Blev lek i parken och en glass i solen (:

 

 

 

 

 

Vi hade det så mysigt endå vi.

 

Nu blir det till att sova, klockan blir så mycket så snabbt hela tiden :b
Ska se om man kanske skulle ta tag i att packa lite saker att ha med sej till BB, kanske dax att fixa det? =D hihi

 

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: anna stenmark

Sväris ser ut som en liten tjockis...

Men min son är sååååå snygg i kostym.

Saknar men lilla Alexandra jätte mycket.

2010-07-13 @ 10:03:59
URL: http://annastenmark.wordpress.com
Postat av: C

åh vad fina de är

och kortet va jättefint!! snyggt jobbat!!

2010-07-13 @ 11:14:14
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0