<3

Kontrollen gick fin fint idag, jag ligger precis efter kurvan och har gjort hela tiden, hjärtat dunkar på utmärkt och jag själv mår bra. Blir ett sista besök med henne om två veckor sen så går hon på semester, kul för henne men trist för mej som då får träffa någon annan. Jag gillar henne verkligen, hon är helt underbar.
Hittade även en tidning, "Föräldrar & barn Att vara gravid" , kul läsning när man sitter och väntar och som man även får ta med sej hem =D
I den iaf så fanns det ett virkmönster på en nalle som skulle vara kul att testa, kommer nog att byta ut färgerna, men först ska jag lära mej virka bara haha

 

Har vart till i parken utanför, Alexandra ville gå ut =D Både innan kontroll och sen senare på eftermiddagen. Hon är ju så söt, hämtar sin tjocktröja och sina skor, pekar på dörren och säger Dääh. Hämtar sen pappas skor och ger dom till honom, som då fortfarande sov (: och själv fick jag ett par flipp flopp <3
Det är så underbart hur hon gör sej förstådd <3

 

Och så fort hon hör tåget komma så släpper hon allt, hon vinkar så man tror handen hennes ska flyga iväg =D
Sen när tåget åker vinkar hon igen och säger typ "hehå åge"eller någonting sånt, svårt att stava till
hennes "ord" =D
Hon sätter gärna kepsen lite på sne också, våran lilla cooling!  <3

 

Har nu äntligen beställt hem mat också så den kommer imorgon. Så skönt när man slipper åka iväg själv, inte behöva packa och så bär dom upp det in i hallen till mej =D
Hoppas att det är samma kille som körde sist, då ska jag tala om för honom att jag vann med bilden jag tog på honom.
Det var nån tävling på Facebook så skulle man ta kort när dom levererade maten till mej så hade man chans att vinna 500.- att handla för, och jag vann! =D
Skulle vara kul om jag fick berätta det för honom =D
Beställde även hem små små blöjor så att vi har hemma sen också *fniss* ... och en liten liten flaska att ha vatten i...och små små nappar *fniss igen* Känns så overkligt!

 

Har ni sett "nya" Plopp föresten? Hur söta som helst. Allt görs ju om nu för att det är kungligt bröllop på G =D
Visst vill man bara ha dom?! Om jag förstått det hela rätt så kommer dom att gå att köpa i såna påsar med flera mini-Plopp i, lätt att jag ska ha såna!! =D

 

Nae, ska nog passa på att pyssla lite nu, känner för att göra nånting. Alexandra sover nu så, hon somnade på skötbordet när jag bytte blöja. Bara så där, helt från att vara jätte pigg till att ha slocknat när jag var klar =D Gullunge!

 

Nattinatt och Kram så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0