Shopping i stan med Camilla!

Idag kom vi iväg in till stan jag och Camilla. Åhléns city va vårat mål där vi skulle dra våra presentkort =D
Riktigt trevligt, mycket att kolla på och kom inte ut förens 3 timmar senare =D hahaha
Blev inte så mycket handla som jag trodde men kul hade vi.
Blev lite smink och en Scrapbook bok i storleken mindre =D

 

 

Sen hittade vi ju en hel del roliga kläder att skratta åt och även mycket fint som var på tok för dyrt. Ja menar Vem betalar flera tusen för ett linne? Visst det var Odd Molly men ändå, jag fattar inte.

 

Hittade världens mysigaste Barbaskön typ saccosäck, men han fick stanna kvar i butiken :(

 

När vi väl var klara på Åhléns så styrde vi mot Panduro, skulle se efter ett papper som jag skulle ha.
Påväg dit så såg vi avspärrningar i korsningen Sveavägen och Kungsgatan, blev lite obehagligt då vi fick veta vad som hänt. En tjej/kvinna hade blivit påkörd av en lastbil och avlidit, det var så håret reste sig på armarna, det går så väldigt fort när någonting händer.
Det blir att man tänker till en extra gång lixom, man ska ta vara på dom man har.

 

Väl inne på Panduro så hittade jag vad jag skulle ha + lite annat, som vanligt. Men köpte inte mycket alls. Hittade ett målarsett som jag blev grymt sugen på som jag Inte köpte. Kanske borde gjort det ändå, hmm...
Blev iaf grejjer till scrapbookingen, som sagt, man får passa på när det ändå är 50% =D

 

Jag Älskar saker med röd prislapp, speciellt när det är sånt man "behöver" =D

 

Det här va vad jag fyndade i Farsta tidigare (:

 

Det blev en heldag i stan och påväg mot tåget stannade vi förbi Subway *gilla* Sååå goa mackor.
Tycker nog allt dom borde öppna en Subway här i närheten, skulle lätt bli stammis där =D

 

Bäst var nog när vi kom hem, mötte upp Alexandra och Jonas i parken och när hon såg mej så sprang hon fram och jag fick världens härligaste Kram!! En sån riktigt kram, en sån som säger, hej mamma vad jag har saknat dej! =D Mmm...Kärlek <3

 

Nä nu ska jag pula lite med mina nya grejjer, se till att dom hamnar på en plats där Alexandra INTE kommer åt dom =D

 

Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0