Tack du anonyma tipsare =D

Skrev tidigare om alla avgifter som Tradera hade och fick ett tips om vinden.se, stort tack till dej som tipsade =D
Har spanat lite på sidan och bestämt mej för att testa, då det kostar gratis så förlorar jag heller ingenting
på det hela! Super bra. En relativt ny sida men många som redan verkar hittat dit.

 

Annars så blev det en latisdag idag, Alexandra blev trött och somnade just som när jag tyckte vi skulle gå ut :b typiskt hihi
Men ut kom vi, något sent bara men det gör ju ingenting, har ju ändå inga speciella tider att hålla stenhårt på =D

 

Är så himla mysigt nu när syrenerna blommar överallt *gillar massor* doftar underbart!
Då vi var ute så bad jag "någon" att inte gå så fort så jag skulle hinna lukta lite på dom, och denna "någon" svarar någonting om att jag ska lukta på Pelargoner och jag ler stort, tänker att denna "någon" är söt som ändå försöker. Men denna "någon" ändrade sej snabbt, ungefär samtidigt som denna "någon" sagt Pelargon så rättades det till Syren =D Denna "någon" visste ändå vad det var för blomma, tänkte bara lite fel! *Kär*

 

Hmm...synd att man inte kan lukta på en bild =D

 

Blev att vi hamnade uppe i stora parken, den är ju ändå bäst. Men när fröken började riva i min väska efter nycklarna så tolkade vi det som att hon lekt klart och ville hem hihi Sötunge!

 

Kom fram till idag att det är ju nu bara 38 dagar kvar till prinsen är beräknad!
Shit alltså, det går bara snabbare och snabbare.
Får se om vi går över tiden eller när han nu kan tänkas vilja titta fram =D Ska bli så spännande!
Måste fixa en liten kudde och ett litet täcke, typ det ända vi kommit på som vi måste köpa hem ännu. Vi har ju allt det andra redan. Kläder finns det ju, mycket av det som Alexandra haft kan ju han åxå använda så det blir ju super smidigt. =D

 

Nae, ska ta och testa den där sälj-sidan nu ( http://vinden.se ) sen blir det sängen, för som vanligt så bara rusade tiden iväg =D

 

Kram å nattinatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0