V.35 (34+0)

Så var det då dax för vecka 35. Shit jag hänger ju knappt med!! =D
Det är nu ganska så trångt där inne i magen och det märks på hans rörelser. Roligt när man verkligen ser hur han rör sej, ser lite ut som nån alien mage hihi
Men jag känner mej inte så jätte stor endå, visst att jag har börjat gå in i saker, står lite för nära dörrarna jag öppnar och så =D hehe Men endå, jag vet inte (:

 

 

Hmm..så mycket som kameran ser som man inte själv ser :b

 

Blir ingen helbild idag, dom blev inge bra. Får be Jonas hjälpa mej sen när han kommer hem och har tid sen istället. (:

 

Ikväll kommer dom hem och som jag längtar. Ska ta mej in till centralen och möta upp dom runt 22 tiden ikväll =D Jag både hoppas och hoppas inte att hon är vaken, hon kan ju vakna lite och somna om kanske? *fnular*

 

Blev inte alls mycket pysslande den här veckan, ingenting alls faktiskt. Det har bara blivit bollkastning med Agnez, sova äta och slappa typ. Har inte orkat sätta igång med nånting heller.
Prinsen gör mej så trött, och så får man ju ont med jämna mellanrum.
Han ligger med huvudet neråt men är fortfarande ruckbar sa BM i förra veckan. Så det trycker ju på, börjar bli lite smått bökigt att ta sej ur sängen nu åxå hahaha
Men men, nästa månad kommer han till oss och det ska bli så spännande.
Hur kommer han se ut? Kommer han vara lik Alexandra? eller kanske sin pappa?
Måste se till att ha allting klart hemma också, fixa egna sängkläder till honom, egen kudde och sånt.
Ska nog ta och kolla igenom kläderna sen åxå, så man har nått pyttelitet som kan tänkas passa =D

 

Ska ta och plocka lite nu medans jag orkar, så det är fint till mina Älsklingar kommer hem <3

 

Hej på er så länge
Kram!

Kommentarer
Postat av: teSz

Haha naw älskar bilderna! :D



sv: ja ananaströjan är as söt! ^^

2010-06-03 @ 20:41:31
URL: http://plastgolv.blogg.se/
Postat av: Camilla

aaaaaw mage!!!! <3

va fin!!!

2010-06-03 @ 22:20:05
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0