Virka, inte det lättaste =D

Sitter nu här, Igen, och försöker virka. Försöker mej på den där nallen, eller åtminstone komma på hur man gör iallafall =D
Första försöket på det här mönstret gick jätte fel, gjorde helt fel maskor kom jag fram till.

 

 

Försök nummer två började ju bra, den var platt ett par varv, men sen så hände nånting, vad vet jag inte riktigt förutom att jag antagligen gjort fel =D
Men den blev himla krullig i kanterna haha

 

Svårt att se på bilden, men tror jag ska försöka göra nån typ blomster brosch av den istället, klä den med lite pärlor och sen sätta en sån nål baktill. Inte blir det nått nalle huvud av den iallafall haha

 

Tredje försöket är fortfarande platt än så länge så jag tror jag är på rätt väg. Än kan mycket hända, men visst ser det lite rätt ut endå?

 

Det närmsta hitintills iallafall, får se vad som händer sen med den =D
Håll tummarna, vem vet, det kanske kommer en bild på en färdig nalle sen (:

 

Nu ska jag virka vidare innan klockan blir allt för mycket.
Kram å hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0