Gick ju fin fint det där =D

Alexandra sov bra i sin säng inatt, hon kom upp halv fem till oss och klockan fem åt hon och jag frukost =D
Tack och lov så fick jag sova mellan 8-11 igen sen, vi sov allihopa =D

 

Har regnat idag så det blev ingen parklek, blev till att städa lite istället. Camilla dyker ju upp snart så =D
Och imorrn åker Agnez till Adam och ska vara med honom ett par dagar, får se hur länge det blir. Hon kommer nog få kul, springa omkring på landet lite =D

 

Ibland bara händer det!
När vi satt och åt så ville Alexandra ha Jonas mjölkglas, så jag gav henne ett eget. Hon tog då det lilla glaset med båda händerna och drack så bra, har ju försökt få henne att dricka ur glas förut men hon har bara hällt ut allt över magen. Och nu så bara fungerade det! Världens sötaste lilla mjölk mustasch fick hon åxå haha <3
Att såna små saker kan värma så mycket, helt otroligt.

 

Annars har det inte hänt alls mycket idag, dagen har gått fort och känns endå inte som jag har hunnit med någonting vettigt.
Känner mej lite pysslig nu men tror jag är för trött för att plocka fram nått just nu. Blir nog till att sova endå, lillfröken kanske kommer upp tidigt imorrn me så det gäller att lägga sej i tid så man är utvilad =D

 

nattinatt på er som hittat hit (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0