Så var man Gräsänka då...

Hmm..blir så otroligt tomt att vara hemma själv. Visst jag har ju Agnez, men att vara hemma själv UTAN Jonas OCH Alexandra...hmmm...
Har sagt hela tiden att det ska ju endå bli skönt, vila ut ordentligt och så, men det var endå jobbigt att vinka hej då till dom när dom stog i hissen, inte alls som jag hade tänkt mej.
Och sen nu, tänkte att jag skulle få skypa med min prinsessa men hon var trött och höll på att nattas nu. Vet ju att klockan är mycket men jag hade ju väntat ju. Det va åxå lite jobbigare än jag hade tänkt, man blev ju lite glansig i ögat...
Va inte alls som jag hade väntat mej, och dom har endå inte varit borta någon längre stund ännu, dom åkte idag =D
Jag väntas få hem dom igen på torsdag i nästa vecka!!
Det kommer nog kännas bättre imorgon (:

 

Camilla kom ju hit natten till tisdag. Mycket trevligt =D Tyvärr körde det ihop sej med hundvakt så dom blev då tvungna att åka iväg tidigare än tänkt. Men men, är väl sånt man får räka med antar jag.
Vi har iaf haft det mycket trevligt. En mycket speciell familj om man säger så. Synd att vi inte fick lite fler soliga dagar när hon var här.
Blev en helkväll/natt med att spela fia med knuff, labyrint och UNO. Det roligaste med UNO va nog att alla tre visst hur man spelade..fast endå inte lixom. Blev många funderingar HUR det blir med alla dessa stop kort och byta håll kort osv, tillslut är man ju helt lost! haha men kul va det.

 

Här har Alexandra tagit Fasters keps och går omkring och bara är Cool =D

 

Blev en tur ut till parken åtminstone. Det grävdes i sandlådan och klättrades i borgen.
Pysslade ihop en maskroskrans som jag tänkte Alexandra skulle ha på sej, men vi tyckte helt olika angående den saken =D Det gäller att vara riktigt snabb med kameran om man vela få en bild på henne med kransen på, och som vi försökte haha Gullprutten!
Men däremot Fasters solglasögon skulle hon ha, höll dom som i ett järngrepp.
Min coola lilla tjej! <3

 

Alexandra står och spanar på alla bilar och bussar som åker förbi =D
Kransen är på!!
Faster visar hur/vart den ska sitta (:
Den coola solglasögon tjejen <3
Här med snyggis pappa! <3
Här med coolis faster! =D

 

Kvällen innan dom skulle åka så skulle vi packa alla grejjer dom skulle ha med, tanken var då att Alexandra skulle sova så att rätt saker kom med. Men eftersom hon då inte sover så mycket i spjälsängen längre (då jag har fått för mej att den är för trång nu när hon rör sej så mycket när hon sover) , så tassar hon upp och kryper ner i resväskan (: Hur gosig kan man inte bli? Kärlek rätt igenom =D
Och där står vi alla tre, med kameror, flippar. Vi filmar och fotar och fnissar =D

 

Japp, blev en del bilder idag, jag gillar bilder =D
Vad tycker ni är bäst, med stora bilder eller med små bilder som man får klicka upp till större om man vill?

 

Ska gå ut en sväng med Agnez nu och sen blir det nog nattmacka och sängen.
Ska nog upp tidigt imorrn och träffa mammsi i stan <3
Så natti natt på er!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Camilla

hahaha resvaske bilden ar sa himla bast!!!

vi saknar dig med!!!!

<3

2010-05-28 @ 00:05:56
URL: http://www.camillastenmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0