sova sova sova....

Något jobbigt att man ska bli så himla trött av att vara gravid. Minsta lilla ansträngning så kan man sova typ 3 timmar efter det :b
Blev att man sov bort hela eftermiddagen idag, men guh så skönt =D
Blev riktigt pigg efter det, väckt av mina favvosar och sen fixade Jonas mat. Fläskfile med ris och sås, sjukt gott blev det. Vilken man jag har! <3

 

Sen fick jag tokryck och städade Alexandras rum, plocka upp alla dessa klossar, dom är ju typ hur många som helst! =D Dammsugade och gjorde fri väg på golvet. Tänkte att hon skulle få sova i sin säng i sitt rum inatt, får se hur det går.
Hon sover där just nu och vi får väl se om hon sover hela natten där eller vaknar och undrar var hon är.
Är väl ingen brådska så att hon ska sova därinne men kan vara skönt för henne eftersom "Prinsen" kommer snart. Han kommer ju sova mellan oss, men hon slipper ju bli störd av honom om hon sover bra i sitt rum.
Och spjälsängen börjar bli lite trång tycker jag, som hon rummlar omkring när hon sover.
Vi har lagt en extra madrass under hennes säng nu ifall hon skulle trilla ner, inte långt ner men inte så kul om hon skulle slå sej.

 

Börjar tycka att magen har "trillat ner" lite nu åxå och han sparkar mer uppåt lixom. Så undrar om han håller på att lägga sej tillrätta nu. Börjar ju bli dax för det, inte så lång tid kvar nu.
Är nu i V.33 (32+2) och det är 54 dagar kvar till BF.

 

Hittade en fästing på Agnez idag åxå så nu åkte fästinghalsbandet på. Får hålla koll på Alexandra sen åxå, hon ska ju springa där Agnez är hela tiden =D Fasar för den dagen jag hittar en på henne..ush! Jonas får ta dom som sitter på Agnez men hittar jag på Alexandra så får jag lära mej då, ska nog köpa en sån där fästingpenna på apoteket sen.

 

Nae, ska se om jag kan få undan lite från skrivbordet nu, kanske pyssla ihop något (:

 

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0