dåligt uppdaterat :b

Nu har det blivit dåligt uppdaterat, har legat i sängen ett par dagar och mått absolut inte bra alls. Vet inte riktigt varför heller, as jobbiggt. Tycker synd om mej och det borde ni me göra. (;
Trodde först jag skulle gå och bli magsjuk men nope, bara illamående och det är inte kul för en med kräkfobi. Är antagligen för jag stressat runt som en tok, försökt hinna med saker men inte hittat all tid som behövts. Blir ju rätt mycket med en 2åring och en 4 månaders.
Nu gäller det bara att komma igång med maten igen, inte heller lätt. Har ju hunnit bli så hungrig på dom här dagarna att det inte går att få i sej nått istället. Helt värdelöst.

Blir inga bilder just nu från allt bus Alexandra hittat på för hubben strular här hemma så jag kommer inte ut på nätet på min dator. Helt värdelöst det me :b

Några bilder går att hitta på Camillas blogg ist för den som inte orkar vänta =D (bara att klicka på Camillas namn i texten så kommer ni dit)

Hade velat komma iväg till Toys r´us , det är ju någon som fyller år snart! Tiden går så jävla snabbt, redan 2 år! Och lilla Kevin, redan 4 månader, ska få börja smaka smakisar alldeles närsomhelst nu =D

Nu ska jag se om jag orkar få på mej några kläder, varmt i denna tjocka morgonrock :b

Kram å hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0