Julskivan snurrar!

Japp, tidigt jag vet men jag kunna inte hålla mej längre! Julskivan snurrar och Jonas kommer antagligen bli hel tokig när han kommer hem *fniss*
Vill bara tiden ska gå lite snabbare nu så jag får julpynta också. Ingenting förens den första december, sen är det typ fritt fram haha
Måste fixa en ny adventsljusstake, den där själva hållaren liksom, den gamla är så rostig och ful. Undrar om man ska se sej om efter nya gardiner...och små tomtar...och en ny gran måste jag ha också, den vi har är på tok för liten :b Vill fylla mitt hem med den där underbart härliga julkänslan, vill att mina barn ska känna av det där magiska. Visst, dom är fortfarande små men det betyder inte att jag tänker vänta med det där magiska heller. Jag älskar julen, snön, känslan, pepparkakorna och den varma chokladen och för att inte tala om musiken! Nya ljusstakar till fönstrena måste jag nog ha också nu när jag tänker efter =D

 

Mår lite bättre nu för övrigt, har fått i mej både lite frukost och lite lunch. Så hoppas jag slipper mer illamående nu. Ska ändå bara ta det lungt, ta tag i säsong 6 av CSI Miami kanske =D

 

Måste köpa kuvert till tack korten också, undrar om dom har sånt nere på ICA? Kanske kan be Jonas kolla det efter jobbet.

 

Hej på en sväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0