Vilken överraskning!

Jag älskar att få post, jag är snabbare än snabb när det dimper ner nånting i min låda. Fast idag hade hon lite problem brevbäraren, det som skulle ner i min låda idag var för stort.
Tur att jag var hemma så jag kunna öppna dörren =D

 

Öppnar en brun påse och har ingen aning om vad som ska vara i.
Detta va vad jag hittade!

 

 

 

Jag var med i en tävling på hos Findus om ett bokpaket till Alexandra och Kevin, och så vann jag! Hur kul som helst!
Och inte nog med det, när jag öppnade mejlen så hade jag fått ett vinnar mejl från Semper där jag vunnit ansiktsfärg till Alexandra!
Så nu kommer iaf jag vara glad resten av dagen =D

Kommentarer
Postat av: becca

vilken jävla tur man kan ha! Vinner du jämt lr? :P

2010-11-15 @ 15:39:58
URL: http://becca8807.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0