Dopkorten!

Nu va då dopkorten klara och skickades igår.
Om det nu skulle vara så att just du inte får ett kort så beror det på att vi får inte plats helt enkelt. Hade kunnat/velat bjuda så många den här gången.
Vet inte ens hur vi ska få plats med dom som är bjudna om dom flesta kommer men det får vi lösa då :b
Sen så blev Alexandras dop litet, höll det bara till dom närmaste så då känns det fel att göra en jätte grej av Kevins dop. Det har blivit några ändringar i "gästlistan" och jag hoppas innerligt att alla ska kunna hålla sams och uppföra sej som vuxna människor.
Det va det här jag var orolig för på Alexandras dop också :S Men det gick ju bra där så håller tummarna att det sak gå bra även denna gång.
Den som bråkar åker ut med huvudet före, inga undantag! Japp, då va det sagt också :b
Jag blev nöjd med korten iaf och det ska bli kul och se om man får nå komentarer på dom (:

 

Klippa klistra å fixa =D

 

 

Och slutresultatet blev så här =D

 

Insidan visar jag inte, men det blev handskriven text med silver penna (:

Kommentarer
Postat av: camilla

jättefina!!!!!

ser verkligen fram emot dopet, ska boka biljett hem imorgon, kanske kan skypas?

2010-10-07 @ 22:50:12
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/
Postat av: Linda

Tack =D Absolut. Ja det va bara du som fick ett annat kort, hade inte kommit på denna ännu när vi skickade paketet =D

2010-10-08 @ 08:16:29
URL: http://lindamariastenmark.blogg.se/
Postat av: carro

superfina!

2010-10-09 @ 16:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0