En sån kväll ikväll :b

Ikväll är en sån där kväll då Alexandra total vägrar att somna. Jag har försökt i typ en timme och nu har Jonas tagit över. Så fort hon nästan somnar så ska hon busa upp sej själv, hon gör allt för att inte somna, själv blir jag bara tröttare och tröttare. Man ligger där rätt skönt, låtsas sover för att hon (förhoppningsvis) ska härmas och göra likadant :b
Bara hon somnar nångång så ska jag smyga fram ett glas Cola och en skål ostkrokar =D
Surfar runt lite, trillar in på olika bloggar. Har hittat några intressanta, pysselbloggar bla, hittar lite inspiration.

 

Det förra inlägget, den med tavlan.
Det syns inte så bra på bilden men själva ramen är alltså som en tittlåda, så det är glas utanpå det hela.
Grymt nöjd, kan inte sluta titta på den haha =D

 

Nu kom Jonas tillbaka, Alexandra sover. Alltså, jag fattar inte hur han gör. Snacka om pappas tjej! Hmm...jaja...
Nu åker Colan och ostkrokarna fram, ska bygga lite i mincraft också =D

 

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: onkis

Tack för din snälla kommentar på min blogg.

Vilken underbar tavla med avtryck på,jättefin.

Burr, han ni snö, här i Värmland har vi klarat oss än i alla fall.

Skönt att eran dotter somnade tills slut:)

2010-10-22 @ 21:21:54
URL: http://onkis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0