"faan så jag ser ut!"

Sådär, nu är lille skruttan på dagis. Gick som en dans även idag, hon är så duktig.
Vi var flera mammor som lämnade samtidigt idag och då slog det mej, "faan så jag ser ut!". Jag var den enda som kom i skitiga mjukisbraller, hästsvans och skrynklig ful jacka.
Dom andra mammorna hade snygga svarta byxor alt jeans, figursydda jackor, målade och snygga i huvudet!
Va tänkte jag på när jag lämnade mitt hem igentligen? Antagligen ingenting alls :b
Resten av promenaden hem funderade jag hur man skulle se ut om man fick gå igenom en sån där makeover grejj, ni vet såna som brukar va i tidningarna/på tv. Man skulle bli klädd i någonting som man (förhoppningsvis) passade i. Skulle vara grymt kul att få alla råd och tips och kanske slippa se ut som man just klivit ur sängen varje dag :b
Just nu har jag bara två par mjukisbraller, några gamla mamma-tröjor, ett par jeans som är för tighta och en luv tröja. Jag som en gång hade en enorm garderob med massor av kläder.
Jag skyller allting på Alexandra och Kevin :b  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0