Hon minns!

Tänker på Agnes rätt ofta, saknar henne så.
Hon och Alexandra hade en så himla fin relation tillsammans, dom gillade verkligen varandra.
Jag trode att hon skulle glömma av Agnez efter ett tag. Det har gått snart två månader (den 22a) sen hon flyttade ifrån oss...det blir tomt...

 

Alexandra pekade på våran musmatta imorse och sa "titta titta" , och jag svarade "Ja, det är Agnez därpå" varpå hon slog ut armarna och sa "bortaa". Kunde inte hålla emot tåren som pressade sej fram...hon minns...
Just nu tror jag, att hon som jag, ALDRIG kommer glömma Agnez <3

 


Kommentarer
Postat av: luffi

Gooförmidda!



Fredag idag och vem gillar inte fredagar!! =) Allt bra denna dag? Kram lilla Luffi

2010-10-15 @ 11:12:54
URL: http://www.luffi.se
Postat av: becca

Har ni träffat agnes nått sen hon flytta då?

2010-10-16 @ 11:22:51
URL: http://becca8807.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0