Höstbilder!

Luften börjar kännas kall och jag får äntligen dra på mej halsduk och vantar, hur mysigt som helst! Och alla fina färger som blir ute.
Gick ut i parken en sväng och passade på att fota lite i hopp om att få några fina bilder =D

 

Satte Kevin i en av blompottarna som står nere i parken.

 

 

 

 

 

Sen vid den röda busken (:

 

 

 

Försökte även få med Alexandra på bild men det är inte det lättaste alla gånger. Hon har ju så mkt spring i benen =D

 

 

 

Kevin fick ligga lite på gräsmattan åxå.
Inte lätt med en fototokig mamma alla gånger! hihhi

 

 

Alexandra i hissen på väg hem.

 

Senaste nytt om Kevin!
Han kan nu vända sej från mage till rygg och från rygg till mage. Han är så liten men redan nu börjar det hända grejjer, så himla roligt. Han blir tre månader nu på onsdag så om typ en månad så ska det börjas med smakisar. Shit va jag längtar , ska bli roligt. Och då kommer Camilla vara här åxå, alla kommer vilja mata den lilla stackaren med massa olika pureer i olika färger haha =D
Det går så himla fort, redan tre månader! Vad hände? Vart tok tiden vägen?

 

Nu ska jag ta och fixa lite här hemma, leksaker över hela golvet :b

Kommentarer
Postat av: Camilla

Faster ska mata Kevin med pureer!!!

2010-10-10 @ 15:22:42
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/
Postat av: anna stenmark

Underbart....

Längtar efter mina skruttar.

2010-10-10 @ 16:39:51
URL: http://annastenmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0