Kalle Kunskap....

...släng dej i väggen!

 

Igår blev det att hela familjen åkte in till Farsta, va tvungen att köpa små kompresser och kirurgtejp till Kevins lilla tå. Han har lyckats få en liten infektion som inte riktigt verkar vilja ge me sej.
Och när vi ändå var inne så blev det en tur till elksaksaffären, tror jag och Jonas tycker det är roligare att vara där än Alexandra hahaha Finns så mycket man vill köpa till henne och Kevin, ska bli roligt när han blir lite större och börjar leka.
Blev att vi köpte två klubbor och ett litet mål till Alexandra, så kan vi köra lite hockey/bandy i hallen/ute. Dom reade även ut massa böcker för en tia styck så jag slog till på fyra stycken.
Köpte även ett dataspel till Alexandra, Kalle Kunskap. Stog på baksidan att det skulle fungera på våra datorer men det av skits segt att få igång, och sen så skulle man ställa om skärmen till 200 färger för att det skulle bli bra. Palla göra det varje gång! Varför göra ett dataspel idag med så kass kvalite? Näh, han den där Kalle kan slänga sej i väggen, jag ska lämna tillbaka spelet iaf! Trist men men...

 

Dom här böckerna blev det....

 

...och när man köpte böckerna så fick man ett ark klistermärken per bok =D

 

Målet och klubborna (:

 

Nu ska här plockas lite här hemma, få upp Alexandra ur badet och se om Jonas och Kevin vill vakna snart (:
Ska leta efter kameraladdaren idag så jag kan fota smyckesgrejjerna nån gång, blir inte så roliga bilder med iphonen, blir lite grusigt.

 

Hej på en sväng! (:

Kommentarer
Postat av: Linn

Kika in mina tävlingar, http://linnlagerskog.blogg.se/category/tavlingar.html :)

2010-10-18 @ 13:24:46
URL: http://linnlagerskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0