Min nya...

...Dörrmatta!!
Jag bara älskar den, så jävla fin! Synd att man nu ska gå å skrapa skitiga skor på den bara :b
Köpt på rusta för runt hundringen.
Vi tog en sväng in till Länna efter att vi hämtat Alexandra på dagis. Tanken var att vi skulle köpa nya skor på skopunkten, men dom hade stängt. Blir till att åka in till stan då. Istället gick vi på rusta och på Jysk.
På rusta köpte vi två mattor till köket, bild på det kommer sen (:
En snygg skjorta till mej för runt hundringen den me.
Sen när vi skulle gå till bussen kom jag på att jag har ju ett presentkort från Jysk som jag altid glömmer bort. Svängde in till dom och kollade vad som fanns på kortet, 500! Underbart!
Tanken va väl att köpa nya sängkläder till oss, har spanat på ett par svarta med kinatecken på, drömmer om dom sen låångt tillbaka haha
Meeen, jag har även en heelt underbar dotter som älskar Blixten McQueen! Och nu, så överallt så är det Blixten saker, sängläder, filtar, leksaker, filen. Ja menar, va hände, filmen är ju inte ny direkt, va hände? nån som vet?
Iaf, det blev sängkläder, en matta och en "prynadskudde" till lilla fröken. Själv ska jag fortsätta drömma om dom fina sängkläderna till mej :b haha

 

Vad tycks om min nya dörrmatta? =D

 

Alexandras nya sängkläder och matta (:

 

 

 

Och efter att vi rullat ut nya mattan och bäddat snyggt i hennes säng så kollar hon en film medans mamma fixar köttbullar å mackisar till henne =D
Ni kan ju gissa vad hon kollar på =D

 

 

Känner mej som världens bästa mamma just nu!

 

Jajust de, nya skjortan åxå =D
I just Love it!

Kommentarer
Postat av: Carro

Skjortan var jätte fin!

2010-10-05 @ 20:19:46
Postat av: Camilla

skitsnygg skjorta!!

2010-10-05 @ 20:34:52
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0