Mot dagis...

Idag va vädret lite lurigt, inte regnigt men har varit...å kanske blir igen (:
Så jag packade ner regnbyxorna och gummistövlarna i hennes egna lilla väska som hon själv fick bära på och hon blev så söt...å stor =D  Vissa såna små saker man gör/ändrar/lägger till gör att hon ser större ut. Min lilla älskling!

 

Spännande att kolla på när gubbarna blåser bort löv (:

 

Upp för mördarbacken (: Hon är så duktig *stolt*

 

Nu ska här fixas kaffe till Jonas och sen ska jag in i garderoben och se om jag har några små väskor att skänka till dagis. Dom önskade väskor och gamla skor till barnen att ha och klä ut sej med så jag ska se va jag har (:

Kommentarer
Postat av: anna stenmark

Hon ser ut som en liten skol-tjej

Farmors gullunge

2010-10-20 @ 09:22:18
URL: http://annastenmark.wordpress.com
Postat av: camilla

hon ser jätte stor ut, måste skynda mig hem innan hon börja ränna på diskotek

(för övrigt så du läääär ju ha massa skor och väskor ;))

2010-10-20 @ 12:22:19
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0