"nattnatt"

Hmmm...så sitter man här å väntar på att Alexandra ska bli trött då. Hon får kolla lite film för att varva ner sej en aningens. Hon har hjälpt mej med att hänga tvätt och bädda rent i sängen. Hon är såå duktig. Sen tog hon sin Prinsessmusen och bäddade ner på pappas sida av sängen, pussade på den och sa "nattnatt" hihi Gullunge!
Förhoppningsvis blir hon trött snart och somnar så jag kan göra klart dop korten. Dom iaf två senaste kvällarna har jag somnat som en stock. Somnat med Kevin före Alexandra :b Så då har det inte blivit mycket gjort.
Snart kommer Farmor Anna hit också, ev imorrn eller tisdag. Så nyfiken på kissen hon ska hämta =D

 

Har snart gått igenom alla lådorna som Jeppe kom förbi med förut. Massor av böcker, la ett gäng i en låda och ställde nere i porten med en skylt "Varsågod! Lite höstläsning?" Stoppade ner dom snyggt och skylten skrevs snyggt, ca 5 timmar senare när Jonas skulle till jobbet så fotade han så jag fick se om någon nappat. Och visst hade dom det, skylten låg upp och ner och böckerna som va kvar låg huller om buller :b Roligt att det gick åt, kan ändå inte sluta fundera varför man ska "stöka" runt så dant :b har en låda till me böcker som ska gås igenom sen så det blir nog lite mer till lådan där nere. Onödigt att slänga om nån annan vill läsa =D

 

Och diskmaskinen fungerar nu! Underbart! Visst jag har svurit åt denna maskin mååånga gånger men det va nog bra att den krånglade, så jag blev påmind om hur mycket jag gillar den haha Det är faan inte kul att handdiska och det blir så lätt ett berg av disk. Och vare sej det är smutsigt eller står på tork i diskställ så är det sååå fult när det måste stå framme.

 

Nä nu ska här små fixas lite, håll tummarna att hon blir trött snart :b

 

Kram å hej!

Kommentarer
Postat av: Camilla

hahaha, jag läste Farmor Anka istället för Farmor Anna

det sitter jag och fnissa åt nu ;) och smaskar på gott godis

2010-10-03 @ 20:44:42
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0