2 årig bröllopsdag!

Idag har jag och MIN älskling 2 årig bröllopsdag. Tiden bara rusar iväg.
Tänk vad mycket som hänt sen vi träffades den där midsommardagen för 6 år sedan!
Jag säger bara "UNDERBART"
Jag fick min prins och tillsammans så har vi våra små favorit älsklingar. Dom två små vackraste busungarna på hela planeten *stolt*

 

Jag Älskar Dej Jonas!

 

Lite gamla bilder <3

 

Alexandra december 2008

 

Alexandra (januari/februari nångång) 2009

 

 

 

 

Alexandra i sin Von rosen skena

 

 

Och snart bli hon 2 år våran lilla tjej! hihi <3

 

Kramsi!

Kommentarer
Postat av: Camilla

grattis!!!!!! du är världens bästa svägerska!!!!! <3

2010-09-11 @ 12:54:24
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0