Ekollon

Även fast jag inte är helt frisk så masade jag mej ändå ut i parken med Alexandra. Jonas och Kevin lämnade vi hemma i sängen =D
Det klättrades i borgen och plockades ekollon som trillat ner från den stora eken.

 

Toktossa

 

 

Dom finast ögonen i hela världen! *Puss!*

 

Plockar ekollon

 

Några hamnade i hinken...

 

...och några fick jag =D

 

Men hon tog tillbaka dom sen (:

 

 

Mina nya snygga skosnören =D

 

Visade henne att man kunna skala dom som hade spruckit, sen va hon sysselsatt =D

 

 

 

 

Sen gick vi in till dom sovande grabbarna =D

 

 

Avslutade dagen med smörgås, bad och mys! <3

Kommentarer
Postat av: anna stenmark

Underbart....

Och dom är jätte lika när killarna sover

2010-09-16 @ 10:45:45
URL: http://annastenmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0