Loppis!

Nu sover Alexandra, hoppas nu bara hon får sova natten igenom utan att hosta allt för mycket. Hon åkte på feber idag och har vart så lugn, kollat på film och myst. Inte gnällt alls.
Gör ändå ont i mitt lilla mamma-hjärta att se henne så hängig och orkeslös när hon annars brukar vara värsta orkanen. Tur att det inte vara allt för länge.
Kevin har klarat sej bra, lite snorig på natten bara men inte så farligt. Jag hoppas han slipepr bli allt för sjuk än på ett tag. tycker han är för lite för att bli sjuk (:
Själv så börjar jag känna mej bättre i kroppen men denna hosta tar kål på mej! Blir så där irriterat torr i halsen och så fort man andas så får man värsta hostattacken :( *tycker synd om mej själv*

 

Nästa helg, den 26, så ska jag stå på Loppis i Stortorpsparken. Kommer vara en Loppis med barnsaker. Tänkte jag skulle passa på att sälja av lite barnkläder och sånt. Går ju inte så vidare bra för mej att sälja över nätet ås jag ska testa det här. Jonas jobbar dag då men jag får hjälp av Angelica och Harald, super snällt. Svårt att få upp allt dit annars eftersom jag inte har bil, och så får Angelica jaga Alexandra =D hihi
Så håll tummarna nu att jag får någonting sålt. Blir mest (bara) tjejkläder eftersom Kevin inte hunnit växa ur någonting ännu. Kan ju inte spara på allt tyvärr.
Vet inte riktigt hur man ska prissätta bara, några förslag?

 

 

Ska göra tidig kväll nu, man vet aldrig när tossfia vaknar imorrn med tanke på hur hon sovit idag :b Det gäller att vara förberedd.

 

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Camilla

åh stackars småttingar

krya på er!!! finns på skypen imorgon om du vill

2010-09-17 @ 20:57:53
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0