Loppisen

Loppisen gick väl sådär, sålde inte alls mycket. Fick in typ 250.- , hade hoppats på mer. Fick för mycket med mej hem igen, men men...
Angelica kom och passade Alexandra och det gick jätte bra. Hon blev inte alls ledsen när jag gick och hon både sov och åt med moster sin (:
Anneli var med på loppisen, hon sålde inte mycket hon helelr.
Får se om vi testar på en baklucke-loppis sedan, vi får se.

 

Har testat att göra egna avtryck hemma nu. Gjorde sån saltdeg och gjorde på deras händer. Inte det lättaste, Kevin är enkel för han gör inte så mycket motstånd. Alexandra däremot, hon ville inte vara med. Vi får se hur det gick sen. Nu ligger det på tork iaf, jag tror dom blir för tunna. Första gången så jag räknar inte med att det blir perfekt ännu =D Vi får se hur det ser ut imorgon när gipset har torkat, Spännande!

 

 

Hmm..kom just på att jag har ju inget sandpapper hemma, ish! ryser av bara tanken :b jag ska nog hitta på någonting (:

 

Nu ska jag spåna lite på själva ramen, fick med mej lite pynt från panduro tidigare =D hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0