Mommo och MoPar på besök!

Idag kom Mamma och Jeppe på besök. Dom hade med sej ett bord med fyra pallar och min gamla barbiebil. Hoppas att den håller nu bara :b (nä jag tror knappas det haha)
Mamma hade också plockat med sej några gladiolus, såå fina (: Vill också ha trädgård så jag kan plocka in blommor när jag känner för det.

 

Bordet till Alexandra var så finurligt, i mitten är det ett lock och som en nätpåse som man kan gömma saker i. =D
Och pallarna med döskallar är ju super söta haha

 

Man kan ju gömma ex. små tåg...

 

Här har favoriten, Prinsessmusen, tagit plats bakom ratten (:

 

 

Gladiolus som får stå i en spagettiburk =D

 

Mommo och MoPar med Kevin och Alexandra

 

 

SuperBaby sover <3

 

Det blev pizza och diskmaskinsprat. Har fortfarande inte fått skiten att fungera. Jeppe kollade på den lite men vi blev inte mycket klokare av det. Just nu lutar det åt att skaffa en ny. Det blir ju så grymt mycket disk efter bara EN måltid, nä! jag SKA ha diskmaskin! =D
Och så har jag ju lyckats ha sönder damsugaren också :b Fast den går att använda haha Kan inte förklara hur/vart den gick sönder, men själva handtaget och röret sitter lixom inte ihop längre :b men men får väl silvertejpa lite bara! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0