Sjuk...

Japp...inte slapp jag vara sjuk inte. Va lite fundersam igår hur det skulle bli men så vaknade jag med feber imorse. INTE kul :b
Jonas jobbar morgonpass så jag hade hela förmiddagen själv med busarna. Kanske bra det, annars hade man väl degat ner sej totalt. Men som Mamma så spelar det ingen roll hur sjuk man än är så ska alla dom där mamma-sakerna fixas ändå.
Mår iaf bättre nu, febern är borta (:

 

Va på öppna förskolan igår och gjorde avtryck av Alexandras hand och Kevins hand..igen haha Han får göra många avtryck..kan inte vara lätt att vara barn till en pysslig mamma hihi
Ska måla avtrycken vita sen nästa vecka och kan sätta dom på plats efter det. Längtar, är själv så himla nyfiken på slutresultatet =D

 

Så här ser det ut än så länge =D

 

Har även börjat lägga en ny pärlplatta på Kevin. Har nu gjort 5 av 9 plattor. Tar sån tid men blir sååå bra =D
Längtar till jag kan limma ihop den och lämna in den på inramning =D

 

Så här ser det ut just nu =D

 

När jag hämtade Alexandra på dagis i torsdags så berättade en av fröknarna, att när barnen vilade så hade Alexandra vaknat till lite gran så dom hade satt på lite musik. (Kan vara skönt ibland att somna om till lugn musik) Bara det att då hade Alexandra genast börja klappa händerna och "jazza loss" istället hahaha
Min gullunge, hon dansar då till det mesta =D

 

Och efter önskemål av Faster så ska jag även berätta vad hon hittade på igår.
Hon tog då min Iphone och satte igång en av dom små filmerna Faster har klippt ihop. Efter en stund ser hon Faster på den lilla skärmen och ger henne en puss, med pussljud och allt =D
Jag tror hon saknar Faster <3

 

Kevin var på läkarbesök i torsdags och allt var bara bra. Han växer som bara den, 5Kg redan *stolt* Och han kunde allt som man ska kunna vid den åldern. 7 veckor redan..tiden rusar iväg.

 

Ska ringa prästen på måndag också och boka upp tid för dop. Hoppas han har tid till det datumet jag önskar nu bara *hoppas hoppas* Sen blir det till att fixa inbjudningskorten, det ska bli skoj. Har en liten tanke på hur jag ska göra men vi får se. =D

 

Nu blir det lite snabba bilder innan vi får besök =D

 

Kevin och Farmor

 

Kevin myser på golvet =D

 

Gäsp!

 

Han skrattar åt mej när jag "sjunger" :b

 

 

Kram å hej så länge!

 

(Nån som vet och kan tala om för mej hur man lägger upp små videoklipp?)

Kommentarer
Postat av: Camilla

OCH FASTER SAKNAR TILLBAKS!!!!!!!!!!!!

2010-09-04 @ 14:33:17
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/
Postat av: moster'n (:

du kan lägga upp en video på youtube och länka den till bloggen? (:

2010-09-08 @ 18:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0