Solig morgon =D

Alexandra lämnad på dagis, gick bra. Fick både kram och puss och några tårar, lillepluttan.
Gled in en sväng på Ica, IGEN! Känns ju som man bor där inne snart...ush. Vill ha fler butiker i närheten, börjar nästan kännas lite pinsamt :b
Köpte med mej frasfrallor hem och planerade en frukost på den soliga balkongen. UNDERBART! =D
Solen sken och det var varmt å mysigt, blev tvungen att leta fram en hatt så ja kunna läsa tidningen haha Ville ha Jonas keps men den hittade jag aldrig, den är typ ALLTID borta. Men hittade ist min ursnygga röda hatt som jag älskar hihi Synd att man inte passar i den lite bättre bara.

 

Frukost

 

Utsikt

 

HAHAHAHA!!! :b
Tur att man bor så högt upp så ingen ser!

 

Ikväll blir det bio med flickorna. Catrin kommer direkt till mej efter jobbet, fixade en special delivery från henne så det kommer 6 nya gröna växter hem idag. Lovely! Behöver lite liv i denna trista lägenhet. Eller..ja liv finns det ju som Alexandra flänger omkring...men lite mer GRÖNT liv och då inga aliens :b
Jag ska fota sen. Anna glömde ju sin kamera när hon va här så jag passar på att fota medans det ännu finns nå batteri kvar (:

 

Nu ska jag ta och väcka Jonas, nu får han inte sova mer, nån måtta får det ju ändå vara =D

 

Kram å hej så länge!

Kommentarer
Postat av: anna stenmark

Oh vad mysigt det ser ut, och du passar jätte bra i hatten !!!!

Skickar laddaren idag.

2010-09-08 @ 10:21:54
URL: http://annastenmark.wordpress.com
Postat av: Camilla

va, ingen skogaholmslimpa?????

2010-09-08 @ 11:42:30
URL: http://camillastenmark.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0