Låång dag!

Den här dagen har vart sjukt lång! Skönt förvisso, man hinner med mycket! =D

 

Har försökt fixa till min DumbPhone idag, laddat ner några appar (facebook och teletubbies bla hahaha!!). Japp...bara att inse, jag är fb-beroende!
Svär lie fortf över det som hände men men, den blev rensad från allt "skit" så :b
Kännde mej en aningens ensam tidigare idag också, hade skrivit på fb och bett om några nummer...typ "skicka namn i ett sms så ja kan lägga in nummren igen"...jag har fått ett än så länge...

 

Kanske blev kontaktlistan ordentligt rensad? :b
Nä, nu ska jag sluta grubbla över det.

 

Snart blir det sängen, ska upp tidigt imorrn och träffa en vän och ser så fram emot lunch som blir på Subway! =D

 

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0