Så var det dax igen!

Kännde mej inte helt kry igår kväll och imorse ska vi inte ens tala om. Inte nog med det, Jonas är inte helt kry han heller. Såå typiskt. Man borde bara kunna vara sjuk en förälder i taget. Alexandra och Kevin är det full fart på, blir ju besvikna och grininga när viinte orkar leka nått me dom. Visst, Alexandra kan ju se nån film elelr så men Kevin, han är svårare. Han vill ju helst att jag ska bära runt på honom hela tiden...orkar inte det jsut nu...
Onödigt att man ska bli så svag när man mår dåligt också...speciellt som förälder...

 

Hoppas bara vi blir friskus snabbt här, jag sak ju göra någonting på Onsdag...den där lilla hemligheten jag ahr talat om. Beroende på hur det går kanske jag säger nånting om vad jag gjort. Kanske inte, tanken är ju att jag ska hålla mej men vet inte om jag kan...vi får se helt enkelt.

 

Ska se om ja kan slänga ihop lite käk till mina små älsklingar, spelar ingen roll hur sjuk man är...man slutar ju inte vara mamma för det! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0