Smartphone? Nä jag har en DumbPhone!

Nu har jag klagat länge på min Iphone, att den är seg, avslutar mina samtal innan jag är klar och vill inte skicka iväg mina mms. Jag har svurit och jag har förbannat, idag gav den igen!
Jag skulle just ge den månadens uppdatering och föra över lite bilder, när den la av. Skärmen blev mörkt mörkt blå och det enda som visades på skärmen va det där jävla äpplet och ett streck som sa att batteriet var slut. Sen var det kört!
Nu sitter jag här med tårar i ögonen (löjligt ja vet men who cares?!) och en skitlur utan nånting. Allt i almenackan är borta, alla nummer,alla adresser, alla bilder (nästan 4000st!!),  alla meddelanden, alla appar (dom är jag väl minst sur över)
Jag är förbannad och blir bara värre ju mer jag tänker på det.
Ja men har jag inte synkat den då med datorn kanske du undrar, joo det har jag men det har tydligen inte blivit rätt! Jävla skithelvete!!! *mummel morr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0