Ta väl hand om dina vänner!

Jag vet att jag kanske inte alltid varit så bra på det, det erkänner jag. Skyller nog lite på min lathet där. Sen är ju vissa människor lättare än andra också.
Jag är glad över att ha mina vänner, vissa av dom träffar jag oftare än andra, vissa pratar jag oftare med än andra, men det är inga surmulna miner där för det, och det är DET som är så skönt. Riktiga vänner blir inte sura om man inte hörs/träffas på ett tag.
Även fast man varit vänner sen kanske skolan så växer man, man får andra värderingar, man flyttar och kanske skaffar familj. Livet ändras och människan också och det måste man acceptera.

 

Jag är iaf glad över dom vänner jag har, jag vet att dom är på riktigt! =D
Jag Älskar er! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0