Massor av nytt!

Nu har jag lyckats byta, sälja och även köpa några saker! Har även fått några saker också! 0 Hur kul som helst, onödigt att slänga om någon annan vill ha ju ^^

 

Dels fick jag köpa två vagnar till ett mycket bra pris, 100.- för två stycken!

 

Sen fick jag detta gratis! (och lite till men som inte finns på bild)

 

Två små draghundar och Björnes hund ^^ Kevins favvosar direkt!

 

Blev yttligaren en vagn, jätte söt!

 

Och så har jag bytt till mej en saccosäck som snabbt blev omtyckt här hemma ^^

 

Softar framför en film <3

 

Så visst kan man göra klipp. I veckan kommer det att lämnas över ett OBH Nordica leksakskök till mamma som jag ska hämta också. Tror jag gjort ett bra köp där med, 100.-! ^^

Jag är nöjd, Alexandra är nöjd, Kevin är nöjd och Jonas han bara suckar =D hahaha


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad härligt att Ni är nöjda å glada :))

Fina klipp <3 Fina barn <3 <3

2011-08-22 @ 22:41:53
Postat av: Filippa

Nu finns vinnaren av tävlingen uppe på bloggen!

2011-08-23 @ 00:04:06
URL: http://finx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0