1 December! (bildbomb!)

Helt otroligt vad mycket jag har fått gjort idag. Har haft utvecklingssamtal på dagis, målat med Kevin, bakat pepparkakor med familjen och bakat saffransbullar med vanilj nu på kvällen.

 

Utvecklingssamtalet gick bra, lite irriterad bara på att jag inte får korten dom tar på Alexandra. Dom får inte lämna ut bilder på barnen, inte ens om det är MITT barn. Jag VILL HA bilder. Har bett dom kolla upp vem jag ska vända mej till och även se till att jag får en mejl-lista. Detta tycker jag inte är OK, dom tar inte ens Dagis-foton, såna riktigt, ingenting. Så synd och trist. Hoppas lilla jag kan göra någon ändring på det.

 

Målat med Kevin va roligt. Tog fram målarduken för att skydda bordet, dock hjälpte det varken väggen eller golvet men det är sånt som händer! =D
Kevin verkade tycka det va roligt och han mojsade runt med alla färgerna. *stolt mamma*

 

 

Pepparkaksbaket gick också bra. Jonas satt med Kevin som mest bara åt deg, tillslut fick dom gå och leka på rummet istället ^^ Jag och Alexandra fixade resten av pepparkakorna. Hon gjorde ett gäng hjärtan sen blev det mest pepparkaks-maskar =D

 

 

 

Sen efter mycket bus och stoj, bad och mys till Tom&Jerry så sov dom och jag bakade saffransbullar med vanilj och dom blev sjukt jävla goda! Ska helt klart göra dom fler gånger. Jonas som bara skulle smaka 1 har redan mumsat i sej 5 stycken! Bra betyg! =D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0