En jobbig morgon.

Upp och iväg med underbaraste lilla Alexandra till dagis. Hon blev så ledsen när jag skulle gå, inte ofta det är på det viset. Stannade till utanför fönstret och busade lite titt-ut och hon, och dom andra barnen, sken upp =D
Sen va det bara att vandra hem, möta upp Kevin-Ponken och Älskling för atts en vandra till VC för blodprov. Hade förberett med Emla-salva i båda armvecken och på vänsterhanden. Jag bara hoppade att dom skulle få ut det dom behövde från armen för handen är faan inte kul alltså!
Hon som vi träffade såg lite läskig ut men va super gullig, där ser man att man inte sak döma utav utseende. Jag satte mej på den där stolen och hon sa nånting typ "men då vad du skakar" och då kom tårarna också :b Så typiskt. Men tacka gud för Emla-salva, jag älskar den! Så det gick bra, Ett stick va det som behövdes och hon fick sina tre rör blod :b
Så nu är det bara att vänta och se om dom säger att jag mår bra eller om dom kanske ser vad som är fel.
Sen gick vi hem och sov =D Man får ju passa på när Alexandra är på dagis hihi

 

 

Imorrn ska vi in till Älvsjö och träffa upp Farmor och Farfar, ska bli roligt att träffa dom. Blir ju inte så ofta. Hade tänkt att gå och äta lite, kollade på nätet lite och hittade Älvgården, får se om dom är nå bra. Hoppas Alexandra och Kevin är på bra humör bara, mitt i Lunch tiderna haha

 

Neh, ska ta och göra mej i ordning nu, är så trött nu så det känns som huvudet ska rulla av :b

 

Nattinatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0