Han växer och mår bra!

Idag var jag med Kevin in till Bvc. Han växer på fint, han är nu 66,6cm lång och 7,498g tung =D
Han var så glad och nyfiken under besöket och då är det lite extra roligt att vara där,kröp omkring på golvet och M var så imponerad. Hon sa att dom kollar på 9 månaders kontrollen om han kan krypa =D
Alexandra var också tidig så. Han måste ju hålla koll på syrran så inte så konstigt att han kryper, hon springer ju omkring som en tok och det gäller ju att hänga med!

 

Imorrn ska vi in och träffa barnläkaren med hans utslag, som skönt nog har blivit så mycket bättre. Det märks på hela honom, det kliar inte och han är inte alls lika röd längre. Super skönt!

 

Själv ska jag göra natten nu, har vart igång sen 5 imorse! Jonas skulle upp till jobbet och Alexandra vaknade och ville INTE somna om. Sen tyckte hon att Kevin också skulle vakna och sen var det full rulle!
Kvällen har avslutats kul iaf, Kevin och Jonas sov medans jag och Alexandra har busat, "flygit" omkring, lekt katt och dansat. Så nu är jag heeelt slut! Så dax att sussiluris, upp tidigt imorrn igen som sagt, in till läkaren vid 9 tiden. Jonas tar Alexandra till dagis så jag slipper tänka på det (:

 

Gonatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0